Start met zoeken

Sluiten
ZOEKFILTERS
Waar gaat je vraag over?
Staat je vraag er niet bij?

Neem dan contact op via:

(0348) 42 30 66
info@kloosterwoerden.nl

Contact

Veelgestelde vragen

Heb je een vraag aan ons? Hopelijk vind je het antwoord hier. Staat je vraag er niet bij? Neem dan contact met ons op via (0348) 42 30 66, info@kloosterwoerden.nl

FAQS
Is er een toilet voor mindervaliden?
Lees meer

In Het Klooster bevindt zich op de 1e verdieping een toilet voor mindervaliden. Je kunt er komen met de lift bij de foyer. Mocht je assistentie wensen, vraag het gerust aan een van onze medewerkers; zij helpen je graag.

Wat kost het om een ruimte in Het Klooster te huren?

Kijk voor meer informatie op onze verhuurpagina: > een ruimte huren in Het Klooster

Lees meer

Wij hanteren verschillende culturele / commerciële tarieven. Graag gaan we in gesprek om je wensen te inventariseren en op basis hiervan een prijs te bepalen. Voor vragen over beschikbaarheid, mogelijkheden en prijzen kun je ons bereiken via 0348-423066.

Hoe kan ik een docent bereiken?
Lees meer

Wil je contact met een van onze docenten? Bel dan ons algemene nummer: (0348) 42 30 66 wij helpen je graag verder. We zijn telefonisch bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 9.00 – 17.00 uur.

Wanneer is Het Klooster gesloten voor lessen?
Lees meer

Tijdens de schoolvakanties en nationale feestdagen is Het Klooster gesloten en vinden er geen lessen plaats. Wel zijn er soms speciale vakantieprojecten, maar de reguliere lessen vinden plaats buiten de vakantieperiodes.

Waar kan ik het beste parkeren bij mijn bezoek aan Het Klooster?
Lees meer

Op een loopafstand van +/- 5 minuten vindt u de Parkeergarage Castellum & Parkeergarage Defensie-eiland. In beide parkeergarages kunt u 24 uur per dag, 7 dagen per week voor een voordelig tarief parkeren.

Wat zijn de voorzieningen voor slechthorenden?
Lees meer

In ons theater is een ringleiding voor slechthorenden aanwezig, die standaard is ingeschakeld. Hierdoor kunnen bezoekers met een gehoorapparaat deze ondersteuning direct gebruiken.

Kan ik met een rolstoel een voorstelling bezoeken?
Lees meer

Voor bezoekers met een rolstoel hebben wij speciale rolstoelplaatsen. Wil je hier gebruik van maken, bel dan vooraf met onze receptie: (0348) 42 30 66. De receptie is telefonisch bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 9.00 – 17.00 uur. Let op! De receptie is niet geopend op voorstellingsavonden.

In Het Klooster bevindt zich op de 1e verdieping een toilet voor mindervaliden. Je kunt er komen met de lift bij de foyer.

Ik ben te laat! Mag ik de zaal nog in?
Lees meer

In principe niet, maar soms is er een uitzondering mogelijk. Dit wordt bepaald door het gezelschap. Je kunt dan niet op je oorspronkelijke plek zitten, je kunt dan enkel de zaal betreden op aanwijzing van een medewerker. Als er geen toegang meer mogelijk is maak je geen aanspraak op een vervangend ticket of geld retour.

Ik heb een kaartje, maar ik ben helaas verhinderd. Kan ik mijn geld terugkrijgen?
Lees meer

In een uitzonderlijke situatie of in geval van overmacht, kunt u uw kaart(en) tot één werkdag voor de voorstelling aan de kassa omruilen voor een andere voorstelling in hetzelfde seizoen. Voor deze service wordt € 2,50 per kaart in rekening gebracht.

Kan ik met contant geld betalen in Het Klooster?
Lees meer

In Het Klooster kun je enkel met PIN betalen, het is dus niet meer mogelijk om contant te betalen. Wil je graag een drankje nuttigen aan de bar? Let er dan op dat je hier ook alleen met PIN kan afrekenen.

OVER ONS
Onze visie en functie in regio Woerden
Vacatures
Werken bij Het Klooster?